Nem tudom, miért, de Emma Watson eddig úgy volt a fejemben, hogy ő egy olyan színésznő, akit soha a büdös életben nem fogunk meztelenül látni a mozivásznon. Most azonban utánanéztem kicsit, és már 18 évesen azt nyilatkozta, hogy simán bevállalna filmes pucérkodást, hiszen az is a munkája része. Akkor Bernardo Bertoluccit nevezte meg, mint egy olyan rendezőt, akinek a kedvéért hajlandó lenne vetkőzni, ami elég furcsa, hiszen közismert, hogy az olasz mester milyen szemét módon bánt Maria Schneiderrel az Utolsó tangó Párizsban forgatásán.
Pár évvel később, amikor A szürke ötven árnyalata női főszerepére pályázott, Watson megint emlékeztette a világot (úgy látszik, akkor sem figyeltem), hogy szívesen ledobná már a ruháit, de végül nem ő lett Anastasia Steele, így nem tudtuk a szaván fogni. A 26 éves színésznő kifejezetten szégyenlős volt az eddigi filmjeiben, tőle már az is botrányosnak számított, amikor a Lopom a sztárom-ban bikiniben mutatkozott, a diszkójelenetben pedig kinyújtotta a nyelvét (!!!). Később a Regression című thrillerjéhez próbáltak azzal kedvet csinálni, hogy abban fog először meztelenkedni, mondanom sem kell, ez nem történt meg.
A szabadosság korszaka még mindig nem jött el Watson számára, de a Colonia című új filmjében legalább láthatjuk melltartóban, az egyik jelenetben pedig leveszi az összes ruháját, és meztelenül ugrik be egy tóba. Mielőtt szétdurranna az olvasó agya, gyorsan hozzáteszem, hogy a vetkőzést mell fölött veszi a kamera, a pucér fejesugrásba pedig belelóg egy átkozott faág. De mindegy, Emma Watsontól már ez is szinte pornó!