A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Október 7-én jelenik meg Franciaországban a Noé című képregény, amit Darren Aronofsky felesben írt egy másik faszival (Ari Handel), és egy harmadik faszi (Niko Henrichon) rajzolta. Nem tudom, pontosan mi a sztori, de feltételezem, hogy egy ürgéről szól, aki hajón szállít egy csomó állatot. Itt a borítója és pár oldal belőle.
Kábé egy évvel ezelőtt írtam arról a tusolós jelenetről az All Good Things című filmből, amelyben Kirsten Dunst először mutatta meg a melleit a mozivásznon. Akkor megjegyeztem, hogy "Dunst nemrég Lars von Trierrel forgatott, ami azt jelenti, hogy hamarosan holmi tusolásnál cifrább dolgokat is láthatunk majd tőle." A szóban forgó Melankólia című film közben elkészült, meg is néztük Cannes-ban, bár én a nagy részét átaludtam, így erre a két jelenetre sem emlékszem.
Az első jelenet nem valami szexi, mert Dunst karaktere éppen fulldepis és a nővére próbálja beimádkozni a kádba, de ha egy perc három másodperchez tekerjük a videót, mindjárt egy nagyon kellemes pucér holdfürdőzésnek bolygófürdőzésnek lehetünk szemtanúi.
Idáig a legjobb díjakra is esélyes film A láthatatlan nő (Die Unsichtbare) volt. A német Fekete hattyú. Írtó tehetséges a főszereplő csaj, Stine Fischer Christensen. (A Harry Brown túl reakciós és műfaji ahhoz hogy nyerhessen.)
Több helyi fiatallal beszélgetve a következőkre jutottam: A CineFestet a város egyik legjobb dolgának tartják. Jobbnak, mint a Kocsonyafesztivált. Viszont szerintük sokkal többen is jöhetnének a programokra, de nem jönnek, mert sokan azt hiszik, hogy csak lila művészfilmeket vetítenek (pedig ez nem igaz: A segítség, Harry Brown). A másik, hogy az emberek érdektelenek, inkább otthon ülnek és tévéznek. A fiatalok pedig - akik tudnak - költöznek el. Sokan már csak látogatóba jönnek vissza, vagy tervezik, hogy lelépnek Borsodból: Budapestre, Londonba, máshova. Nélkülük pedig nem lehet fesztivált csinálni. A moziterem és a koncertszínpad előtti tér azért mindig megtelt az elmúlt napokban.
A Harry Brown-t az első sorból kellett néznünk.
Hurrá, Tegnap Miskolcon is volt Critical Mass.
Elkapott beszélgetés a járdán:
- Apa, miért emelik fel a biciklit? - Mert ez egy ilyen mozgalom. - És ennek mi haszna van? - Semmi.
Éjszaka egykor, Török Ferencet spottoltuk a Forint sörözőben.
Most tudtam meg, hogy a vasgyárban minden augusztusban zenei fesztivált rendeznek. Nem tudok a vasgyárnál tökéletesebb helyszínt elképzelni egy jó szeletelésre.
Kértem, hogy mondjanak izgalmas mai miskolci zenét:
Az a hír járja, hogy ma este dubstep party lesz a Galériában.